triology.


Arzu’nun Güncesi tarafından hazırlanıp bizim de fişlendiğimiz gayet de hoş bir mimi sonunda yazabiliyorum. Konusu ise sevdiğimiz ve sevmediğimiz üçleme çeşitleri. Kendisine teşekkür ediyor birkaç birşey yazmak üzere kendimi alt paragrafa ışınlıyorum.

Sevdiklerimle başlayayım..

  • NTVSpor – CnbcE – E2 : Efenim bu üç kanalı izleyip takip etmekten pek hoşlanıyorum. Başta içerikleri olmak üzere jenerikleri ve hergün birbirinden cezbedici yayın akışlarıyla bu üç kanal benim gözbebeğim. NTVSpor ile 24 saat sporun nabzını tutuyor,maç izlemenin zevkine varıyorum. Cnbc-E, sinema açlığımızı televizyon başında gideriyorken E2 ile dizi alemine akıyorum.
  • Bal – Süt – Muz : Bu üçünü karıştırıp içince neler olabileceğine bir bakın. Benim de kalbime giden yol kesinlikle midemden geçiyor. Bu üçlüye tav olabilirim.
  • Fatih – Gökdeniz – Yattara : İlgilenenler veyahut bilenler “nerde kaldı o üçlü?” diyebilirler fakat benim zihnimden hiç çıkmaz bu üçlü. İki sene üst üste Süper Lig’i 2.likle tamamladığımız sezonlarda müthiş oyunlarıyla ben dahil tüm Trabzonspor taraftarını mest etmişlerdir. Müthiş uyumları hiç aklımdan çıkmaz.
  • Patlak Mısır – Haribo – Elma Suyu : Yine yeme işlerinden gideyim. Bu ne böyle denilesi üçlü olabilir ama sinemaya gidince benim vazgeçilmez üçlümdür mısır-haribo-elma suyu üçlüsü. Entereasn biliyorum ama ben de enteresanım. Tüm haribo poşetini mısırın içine döküyorsunuz onlar karışıyor, siz filme odaklanmışken elinize hangisi gelirse. Elma suyunun dayanılmaz tadı da cabası. En azından benim için öyle :p
  • D.Dilemması – Korkma Ben Varım – Garanti Karantina : Okurken müthiş zevk duyduğum, defalarca okumaktan sıkılmayacağım kitap üçlüsü. Üçü de malum ki Murat Menteş’e ait. Murat Menteş yemek kitabı yazsın okurum diyip, okumayanların da çok şey kaybettiğini aha da böyle vurguluyorum!
  • Kar – Kardan Adam – Kartopu : Bu bünye güzelliğiyle olsun doğurduğu sıkıntılarla olsun kış mevsimini kabullenmiş ve sevmiş durumda. Kış’ın en güzel yanı malum ki kar. Kar yağınca oturup cam önünde izlemenin yanında, eller pancar gibi oluncaya dek dışarı çıkıp kartopu oynamak ve kardan adam yapmak da en büyük zevklerimden. Kehh.. Kar yağsa..
  • Volkan Konak – Nihat Genç – Sunay Akın : Üçü de hayata ve insanlığa farklı mecralardan bakıyor. Ortak paydaları Trabzon ve Trabzonspor. Bir kere burdan bende sonsuz hatır ve torpile sahip bu üçlü. Volkan abi şarkısını söylerken, Nihat abi düşüncelerini aktarırken, Sunay abinin şiirlerini okuyup nostaljiye dair söylemlerini dinleyince insanın gururlanmaması, onlardan gözlerini ayırması mümkün değil.
  • Barış Manço – Kemal Sunal – Kazım Koyuncu : Salt olarak bakınca yukarıda yazdığım gibi bir üçlü değil. Öyle birçok ortak paydaları da yok. Tek ortak paydaları Türk Milleti’nin gönlünde sonsuz itibara ve saygıya sahip olmaları. Üçü de haksızlığa karşı farklı mecralardan ama tek bir tepkiyle durdu , üçü de Türk Milleti’nin duygularına en nadide yerlerden hitap etti. Hangimiz barış Manço’nun şarkılarını hala dinlemiyor, hala hüzünlenmiyoruz ? Hangimiz Kemal Sunal’ın filmlerini izlemekten bıktık ? Hangimiz Kazım abinin adını duyunca farklı hislere kapılmıyoruz ki ? sevdiğim üçlemenin yanında şerefli bir üçleme oldu.

Sevmediklerimle bitireyim ..

  • Sarı – Kırmızı – Yeşil : Bu üç rengi ister teker teker ister üçü bir arada görünce iğreniyorum desem yeridir.
  • Gs – Fb – Bjk : Bizans’ı sevmiyoruz. Ailecek,ezelden beri :p
  • Hıncal Uluç – Okan Bayülgen – M.Ali Birand : Nedense üçüne de antipatim var. Belki de çoğu kesimin. Hıncal Uluç saçma sapan konuşmaktan ve nereden çıktığı belli olmayan gülüşleriyle, Okan Bayülgen herkese tepeden bakıp dalga geçen yanıyla, Mehmet Ali Birand ise sunuculuktan uzak ve daha çok palyaçoya dönük haliyle belki de.. Kim bilir ?
  • Kore – Kore Dizileri – Koreli Oğlanlar : Şu son yıllarda Kore ile ilgili çılgınlık aldı başını gidiyor. Gittikçe de benim nefretim çoğalıyor. Hele o kore dizilerinin saçmalığına rağmen izlenebiliyor olması ve kız mı erkek mi belli olmayan bay kişilerine hayranlık yok mu Aman Allah’ım :/ Gençlik nereye gidiyor :p
  • 14S – 11ÜS – 522ST : Şimdi bu rakam ve harf karışımlarını İstanbul’da oturanlar tahmin edebiliyorlar. Hatta ne olduğunu biliyorlardır. Hemen söyleyeyim. Bu üçü otobüs hattı efenim. Gelelim niye sevmediğime. Günün hangi saati olursa olsun tıka basa dolu olup, biniş ile iniş zamanı arasında otobüsteki herkesi mahvedebilecek derecede dur kalk yapan otobüs hatlarıdır. İşim olsa bile bu hatlara binmemeye çalışıyorum. İstanbul’u sevmememin 3 nedeninden biridir bu otobüs yolculukları. Bak yine midem bulandı :/
  • Sahil – Gitar – Ateş : Efenim malum sahne gözlerinizin önüne geldi değil mi ? Yahu insanlar sırf bunu yapmak için tatile gidiyorlarmış yeni yeni öğreniyorum. Hani tamam belli samimiyetteki arkadaş grubuyla gidildiğinde çok zevkli olabiliyor ama yemin ederim artık baydı be. Kız arkadaşını etkilemek isteyen her erkek kişisinin tatil mecralarında başvurduğu yöntem olmaktan çıksın artık. Lütfen..

Şimdilik aklıma bunlar gelmekte. Ama bu sevmediğim kısmını baya baya uzatabilirim. hemşerim Arzu Hanım‘a tekrar teşekkürlerimi iletip, eğer isterlerse Esin (esinemasal) hanım ile Yasin (csyasoo) bey bu mim akıntısına kendilerini bırakabilirler. Memnun da olurum hani. (Çok mu resmi oldu ?, eğer öyle olduysa bunu benim sonsuz kibarlığıma bağlayın :P)

18 Mar 2010 tarihinde Kendimden içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 14 Yorum.

  1. Süper olmuş :) Yeme içme meraklısı biri olarak, patlamış mısır-haribo-elma suyu şeytan üçgeni en kısa sürede denenecektir. Teşekkürler :)

  2. Teşekkür ederim efenim, sizin kadar yazamadım ama olsun :=)
    Çok boğaz yolundan gitmek istemedim :p Yoksa misir ekmegi – yogurt – salata da vardı :D

  3. :)) Mısır ekmeği – turşu kavurma – hamsi tava da fena olmazdı hani

  4. çekikleri bende sevmiyom anam hepsinden ayrı ayrı nefret ediyorum

  5. Kasux :

    çekikleri bende sevmiyom anam hepsinden ayrı ayrı nefret ediyorum

    takdir ettim efenim.

  6. Bir de ödül var, uğrayıp alır mısınız:)

  7. aldim efenim, tesekkurlerimi sunuyorum :=)

  8. İnsan haber verir mimlendin diye :D

  9. insan okur blogu :p
    vefasiz.

  10. Bizans’tan Pontus’a selam olsun.

  11. selam bizansli kardesim :p

  12. Mimleyip durmayın ya

    vaktim yok :p

Bir Cevap Yazın

