Bir Bilet Alana Bir Bilet Bedava!


21 Şub 2010 tarihinde Sinema Haberleri içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 12 Yorum.

  1. Oh be!
    Bu seneki en iyi haber bu, yeminle :D

  2. Tam da güzel filmlerin sinemaya girişine denk geldi :=)
    Süper oldu, süper.

  3. Evet, özellikle Recep İvedik! nihohoho

  4. Onun için ayrı bir projektör alacağım ben. Canım sıkıldığında yansıtacağım duvara. O ayrı,onu karıştırmayalım :P

  5. Çok iyi be! Oh! Yanımda olsan öpecektim valla izlandik. Hakikaten harika haber. Hergün sinemaya gidesim geliyor zaten, gidemiyorum sürekli.

  6. Eyvallah :D

    Ya şu 2-3 haftalık dilimde gerçekten dişe dokunur film yoktu.
    Açıkcası gidesim gelmiyordu ama tam da bu arefede böyel birşeyin olamsı hakikaten çok güzel oldu.

    Yanındakini bedaveye getirmekten ziyade, bi’ bilete yari parasini vermektir esas olan :P
    Süpersin Turkcell.

  7. anaaaa ben bir daha bu kamoanyayı yapmazlar diyodum, harika olmuş bu, evde film izlemekten sıkıldık yahu.Azıcık sinema yapalım:P

  8. Kmoanya ne demekse:D Kampanya pek tabii.

  9. Kelimeleri değiştiren bir kampanya :p

  10. Turkcell’e geçme vakti gelmiş:)

  11. Afm olduğunu bilmiyordum. Ama aşağıda Cinebonus’larda var :=)
    Daha güzel olmuş. Sinema şirketlerine göre ayırmışlar gerçi.
    Sadece AFM ve Cinebonus’larda değil.

Bir Cevap Yazın

