Sobe.


Madem ki sobelendim, yumuyorum..

  • 2009’a girerken gözlerinizi kapatıp neyin olmasını dilediniz, sonuç ne oldu?

Neredeyse hiç biri gerçekleşmeyen bir sürü şey için dua etmiştim. Birincisini geçersek ikinci sırada bavulumla beraber gülümseyerek hatta ve hatta sırıtarak x-ray’den geçip  ülke sınırları dışına çıkmak vardı. Kaderde bu şekilde yurt dışına çıkanları seyretmek varmış :)

  • 2009’da sizi en çok mutlu eden neydi?

Sabah 10’daki sınava saat 9’a kadar batak oynayarak girebildiğimiz ama yine de sevinçli olabildiğimiz günlerdi. Arkadaşlar iyiydi..

  • 2009’da sizi en çok üzen neydi?

Anneannem’in vefat etmesiydi sanırım.

  • 2009 sizce ne renkti? Neden?

2009 gerek sosyal,gerek psikolojik gerekse ulusal bakımdan siyahtı.

  • 2009’u tek bir cümleyle nasıl anlatırsınız?

2009 ; üç nokta (…) idi. güç nokta idi. gerisini siz devam edindi.

  • Yılbaşı hediyesi olarak ne almak isterdiniz?

Hiç bir şey dilemeyerek girdiğim yılbaşında, pekala bir kutu donut’a hayır demezdim. En vişnelisinden..

  • Bu gece saat 12 olduğunda dileğiniz ne olacak?

Bu gece 12’de kaçak yollarla yurt dışına çıkmayı diliyorum :P

Eğer rastlarsa ben de Ezgi Dizdaroğlu ‘na sobe demek isterim..

09 Oca 2010 tarihinde Kendimden içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 6 Yorum.

  1. Dostum benimde içimde bir uktedir yurtdışı olayı.Şimdilerde interrail olayına taktım.Araştırma hayal kurma aşamasındayım.Mantıklı geliyor bana.Ayrıca tam benlik.Al başını istediğin yere git.:D

  2. Interrail’e ben bir hayli kafa yordum.Çok ama çok zevkli geldiğini söyleyebilirim. Sabaha nerde uyanacağın, akşam hangi trende uyuyacağını bilmeden devam etmek çok cazip. Bir o kadar da zorlukları varmış ama..Yalnız bu ukte benim içimde büyümekte =) Interrail’i boşverip Bi’ tandem alıp gitsek mi Yasin :P

  3. çok politik cevaplar bunlar:P

  4. Ya yemin ediyorum başlıyacak selanikten şu yolda devam etcen;Selanik-atina-roma-floransa-venedik-paris-barcelona-madrid-amsterdam :D

    en kötü şuralara gitmek isterim :D

    • Benim okuyup bilgi aldıklarıma göre hep bir rota belirleniyormuş ama sonra hiç hesapta olmayan yerlere gidiliyormuş : D Bu rotayı belirlerken kendini Norveç’te bulmak da var tabi.

Bir Cevap Yazın

