Ekrana Yakışmayanlar #1


# Meryl Streep #

Bu kadına hala Oscar veriliyor olmasına çok içleniyorum.

Artık bıraksın filmlerin yakasını..

05 Oca 2010 tarihinde Kendimden içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 8 Yorum.

  1. ne diyosun yaaaa aa kızdım bak şimdi:D ekrana yakışmıyor ne demek kuzu Julie and Julia’yı izlemedin mi sen.Aşık oldum ben bu kadına ki zaten bayılırım.Oscar’ı kucağına dökmek lazım derim giderim.

  2. Great White

    Hiç sorma yahu..

    Bir Kramer’ in kreması bu kadar mı yenir allah aşkına. Daha da bir hit filmi yoktur zaten..

    Hadi bir de Deer Hunter diyecem ama orda da az göründüğü için severim o filmi:)

  3. Kızmak yok kızmak yok :P Bir türlü sevemedim kendisini. Çok itici ki. : ( Ne zaman bir filmine rastlasam 10 dakika dayanabiliyorum.

    Ama artık zaten nerden baksan tahminen olmuş 70. Gerisini siz getirin :P

  4. İkinizide kınım kınım kınıyorum hıh.
    bence oyunculuk adına laf edemezsiniz bence.Ben şahsen pek beğeniyorum ölüsünü bile izlerim:p

  5. vicdansızlar sizi:D

  6. Oyunculuğun kitabını yazacak türden bir kadın. Sinemaya bu kadar yakışan her role bu kadar ustalıkla bürünen böyle bir kadın yok. Üstelik güzelliğini ve tazeliğini kaybeden her kadına kapılarını kapayan Hollywood sineması içinde hala daha tutunabilen ve tutan nadir yaşı geçkin kadınlardan biri. Daha ne olsun.

  7. Her role uyduğunu düşünmüyorum açıkcası. Hele ki Adaptation’dan sonra Oscar’a aday olması bence o yıl diğer filmlerin aktrislerine hayli haksızlık oldu.

    İtici işte. Burnu da yamuk zaten : p

Bir Cevap Yazın

