Saw VI Trailer (Testere 6 Fragman) Yayınlandı


Devam filmlerinin ikinci ve daha sonrakilerinden hiç bir zaman haz etmemişimdir. Testere serisi ise belli bir kesim üzerinde hayli etkili oldu. Iyi mi kötü mü diye bakılmadan seyredilmekte. Ben açıkcası ilk 2 filmden sonra kabak tadı aldım ve artık kaç tane daha çekeceklerini düşündüm.. Sinema etiği ya da kültürü açısından devam ettirilmediğini hepimiz bilir durumdayız. Gişe için film çekimlerine devam ediliyor yani. Ama nedense 6.filmi merak etmekteyim.. Umarım düzeltmişlerdir biraz da olsa.. Nasıl düzelteceklerse ?! Fragmandan aldandım belki de.. Hem de fragmandan hiç bir şey anlaşılmayacağını bile bile !

Neyse.. Fragmanların linkleri şöyle ;

1.fragman ~ 2.fragman ~ 3.fragman

08 Ara 2009 tarihinde Genel içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 2 Yorum.

  1. 6. seriye ne ara geldik ya

    • Son 3 filmi o kadar kabak tadı verdi ki bir ara bende tam senin düşündüğün gibi düşünmüştüm. :)
      6’yı bırak, önümüzdeki sene 7.sini de göreceğiz. Sezon 1 Episode 7 modeli. Bildiğin mini dizi olacak.

Bir Cevap Yazın

