Dexter Izlenimleri ~ 4.Sezon 11.Bölüm


Geçen yazıda söylediğim “aslında durgun başlayan dizi sezonun son bölümlerine giriş yaparken epey heyecanlandı” tezine bu bölümden sonra çok daha fazla kanaat getirdim açıkcası.

Geçen bölüm bittikten sonra kafamda oluşan bazı soruların yanıtını fazlasıyla bu bölümde buldum. Kız öttü, Dexter ise karısının yan komşusuyla öpüştüğünü öğrendi ve hatta gidip yumruk attı.. Sürpriz gelişme ise Laguerta ile Angel‘in evlenmek zorunda kalmış olması idi. Dexter‘in sahalara dönmesi, onunla birlikte etrafındaki kişilerin de içinde bulundukları durumların gittikçe karışık bir hal alıyor oluşu biz izleyenleri iyice ekrana bağlıyor. Yine söylediğim gibi özellikle bu sezon itibariyle bölümlerde bazı oyuncuların gösterim sürelerinin düşmesini doğru buluyorum. Bu bölümde de çocuklar yoktu mesela, Masuka da çok az vardı.Çünkü gerek yok.. Böylece olayların gelişimi ana karakterler üzerinden seyirciye satılıyor ve konuya daha vakıf bir izleyici konumuna geliyoruz. Öyle ki önceki sezonlarda izlediğim bölümleri iki gün sonra unuturken simdi hiç unutmuyorum..

En başından beri dizinin, gerek kurgusal bakımdan gerek oyuncuların çok iyi rol kesiyor olmasının yanında en sevdiğim yanı “açılış ekranı” idi. O koldaki sineğin ezilmesi,etin kesilmesi,portakalın sıkılması ve evden çıkış bölümleri.. Gerçekten harika. Bunun yanında bu bölümün sonu, dizi başladığından beri en beğendiğim bölüm sonuydu. Belki de son zamanlarda izlediğim yabancı dizilerin bölüm sonları arasında en güzeliydi..

Gelecek bölümde ise, Debra‘nın sancılarına koşup da hata yapan ve Arthur‘u ofisine kadar çeken Dexter‘ın bu olaydan nasıl sıvışacağı.. Acaba bölüm “Hello, Arthur Mitchell” diyaloğu ile mi başlayacak ?

Gelecek hafta sezonun son bölümü yani 12.bölüm “The Gateway” ismiyle yayınlanacak. Fragman izlemek isteyenler şuraya,istemeyenler ise şuraya dokundursun :)

08 Ara 2009 tarihinde Dexter içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 2 Yorum.

  1. Bu sezonun başları beni çok tatmin etmiyor idi ise de malum dex sempatizanlığımdan dolayı bırakamadım dizimi..Ama son bir iki bölümdür kendi hayatımın küfürbaz Debra’sı olmuş durumdayım:P
    Ben fragmana tıklamadım.Tıklamayacağım.heyecanlı olsun.:D

  2. Aslında ilk 3 sezonun heyecanını bize enjekte ettikten sonra 4.sezona böyle durgun başlamaları hayal kırıklığıydı. Ama yine bu sezon bölümünden önce yine meraklandırmayı başardılar. Bahse girerim bu bölümde öyle çok aralık kapı bırakacaklar ki bekle bekleyebilirsen yeni sezonu..

    “Kendi hayatımın küfürbaz Debra’sı oldum”.. Tuttum bu sözü :P

Bir Cevap Yazın

