Bugün Ne İzlenir? (5 Aralık Cumartesi)


Öncelikle dün itibariyle bu hafta sonundaa 4 yeni film vizyona merhaba dedi. Bunların içinde daha önce şurada yazdığım gibi Zamanın Tozu (The Dust of Time – I Skoni Tou Hronou) en izlenebilir film görüntüsünde. Evet,hala! 2 saatlik yolu çekip gidip hiç de üşenmeden seyredip, iyi ki gelmişim dediğim ve şanslı hissettiğim Bir Angelopoulos filmi izledim. Çok mutluyum. Aslında filme girmeden önce çok çok büyük beklentilerim vardı ama yine de beğenmedim değil,görsellik bitiriyor zaten! Gittiğim sinemada bu filmi izleyen az kişi oluşunu yadırgamadım. Sonradan anladım ki onlar da gerçekten filmden anlayan ve arada kritikler yapan seyirciler. Üçlemenin son filmi Return (Dönüş) merakla beklenmekte.

Buna ek olarak Issız Adam‘ın Melis Birkan‘ı yeni bir projede ve yanında da iyi bir kadroyla. Filmin adı “Adını Sen koy”.Dün seyrettim ve paramın boşa gittiğini öylesine hissettim ki hala içimde kaldı. Bu kadroyla bu kadar vasatın altında bir film beklemiyordum açıkcası. Filmin afişine artık “aparma” mı dersiniz yoksa ne dersiniz bilemiyorum ama bu film ne kurgu bakımından ne de sürüklenebilirlik bakımından koca bir sıfır! Melis Birkan‘dan nemalanmaya devam etmeye çalışılan ve Tuna Kiremitçioğlu‘nun elinin kalemiyle bu işlere karışmaması gerektiğini çok güzel gösteren bir şey olmuş. Şey olmuş. Şey işte.. Filmin tek artısı, başarılı oyuncu Ali İl‘in biraz daha izleyiciye gösterilmiş olması. Ecnebi sinemasında Melanie Laurent nasıl çıkış yakalamışsa ben sinemamızda Ali il‘in de öyle bir çıkış yakalayacağına inanıyorum.. Bu filmin adını ben koyacak olsaydım “Bu Filmi İzlemeyin!” koyardım.

Bir diğer film ise  bu rol uğruna Kurtlar Vadisi‘nden ayrılan Mustafa Üstündağ‘ın yeni filmi Abimm! Çok fazla birşey beklenilmemesi gerek bu filmden. Yol filmlerinin tatlı oluşundan biraz pay alınmış gibi..

Son bahsedeceğim film ise içimden “Sen yine mi sevişiyorsun abla?” ya da “Sen hangi oynadığın filmde sevişmiyorsun?” diye sorular geçirerek serzenişte bulunduğum Monica Bellucci‘nin oynadığı Ne Te Retourne Pas (Dönüşüm). Sinemada değil fakat çok değerli bilgisayarımda izledim ve bu sefer paramın değil de zamanımın boşa gittiğini çok güzel hissettim : ( Artık birileri Woody Allen ve ona benzemeye çalışan çakma yönetmenlere bu tür bayık ve cinsellikle donatılmış filmlerin artık pek tutmadığını söylesin lütfen!

———

Buraya kadar olan kısım pek anlaşılacağı üzere sinema kısmı idi. Bir de televizyonlarda ne varmış onlara göz atalım :)

Beğenerek takip ettiğim ve sunucusunun Türkçe’sine hayran kaldığım yarışma programı Kelime Oyunu 19.30’da Kanal 1‘de. İzleyin efem!

Bu akşam saat 20.25’de Cine-5 ekranlarında, Casusluk ve aksiyon romanlarının usta yazarı Robert Ludlum‘un Jason Bourne’u baş karakter olarak aldığı kitaplar serisinin ikincisinin sinemaya uyarlanmış hali olan The Bourne Supremacy (Medusa Darbesi) var. Matt Damon ve aksiyon severler ekran başına..

Saat 21.15’de TNT‘de başlayacak olan Forever Young (Daima Genç) filminde ise Mel Gibson, James Lee Curtis ve yeni projelerde görmeyi dilediğimiz Elijah Wood oynuyor. Tatlı bir filme benziyor..

21.30’da FOX Tv‘de Levent Kırca‘nın kabaresi Olacak O Kadar yeni bölümüyle ekranda.. Bakalım bu akşam neyi ti’ye almış ?

Saat 23.10’da Haberturk kanalında Murat Bardakçı’nın hazırlayıp Erhan Afyoncu ve Pelin Batu ile birlikte sunduğu Tarihin Arka Odası’nda bu hafta, Türkiye’de basılan ilk kitaplar ve ilk matbaanın kurucusu İbrahim Müteferrika ele alınıyor. Arada bir rastladığım ve izlemekten keyif aldığım programlar arasında. Güzel bir konu var hem de..

Alternatif isteyenler için 23.00’de Samanyolu‘nda Ayna var. Yeni ülkeleri görmek güzel! Izlanda‘ya bir daha gitse mi ya la ?

Yalnız ben bu saatlerde halı saha maçında olacağım için hem Deportivo – Barça maçını hem de bunları kaçırıyorum. Ne yazık ki..

Yeni günün ilk yarım saatinde ise Okan Bayülgen her hafta olduğu gibi yine karşımızda. Özellikle Medya Arkası bölümünün çok hoşuma gittiği bu talk show harikası ve üçlemenin birincisi Disko Kralı 00.30’da Kanal D‘de.

Neyse.. Televizyonlarda gırla gereksiz programların olduğu Cumartesi gününden bunları seçebildim. Ve ayrıca buradan tüm gün Hayvanların Seks yaşamını izlettirecek olan National Geographic televizyonuna teessüflerimi iletiyorum!

05 Ara 2009 tarihinde Dizi & TV içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

