Murat Menteş İmza Günü | 5-6 Aralık


Marangoz tipli kelime “panther”i Murat Menteş bu haftasonu iki farklı yerde karakalem çalışacakmış. Facebook’da KLARK grubu üyesi bir arkadaş güzel bir sunumla mesaj atmış. Iyi de yapmış :) Gerçekten de Tekirdağ’daki (!) kitap fuarına gidip de göremediğim için üzülmüştüm, inşallah Cumartesi Beşiktaş Alkım’dayım.

Ayrıca..

Bu Cumartesi saat 14:00’da Beşiktaş Alkım‘da, Pazar saat 15:00’de Fatih Ağaç Kitabevi‘nde.

03 Ara 2009 tarihinde Kitap içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 4 Yorum.

  1. Ben kitap imzalatmaya karşıyım kardeşim:P Özel bir görüşmede imza verirse hayır demeyiz.:P

  2. Son çıkan kitabını edindim hemen.Adamın birine gidelim mi dedim ama istemedi. :D

    • O özel davetiye istiyor :P Haklı da. Ne o herkesin içinde imza falan dimi ?
      (Tamamıyle, gidemediğim için böyle demiyorum : P)

Bir Cevap Yazın

